Support Log in
Badge Odoo Gold Partner

Ticket indienen

Prio 1: Kritieke bedrijfsimpact
Gelieve voor Prio 1 problemen te bellen

Omschrijving

Kritieke systeemfouten die essentiële bedrijfsprocessen volledig lamleggen of het hele ERP-systeem ontoegankelijk maken.  Dit vereist onmiddellijke actie.

Voorbeeld

Het ERP-systeem is onbereikbaar ("server down"), essentiële workflows werken helemaal niet meer (bijv. geen enkele verkooporder kan worden aangemaakt), 'Internal Server Errors' bij kernfunctionaliteiten.  B2B prijzen zijn plots publiekelijk zichtbaar.

Prio 2 (High priority): Gedeeltelijke bedrijfsimpact
Gelieve voor Prio 2 problemen te bellen

Omschrijving

Problemen die een deel van de essentiële bedrijfsprocessen blokkeren of significant vertragen, maar waarbij een workaround mogelijk is of de impact beperkt is tot een kleine subset van transacties.

Voorbeeld

Eén verkooporder kan niet worden ingevoerd, twee inkooporders kunnen niet worden verwerkt, een specifieke user kan niet inloggen, maar anderen wel.

Prio 3 (Medium priority): Kleine verstoring

Omschrijving

Problemen die invloed hebben op niet-essentiële bedrijfsprocessen. De operatie kan doorgaan, maar met hinder.

Voorbeeld

Een marketingflow die niet werkt, een specifiek (niet-cruciaal) rapport in de boekhouding genereert fouten, een minder belangrijke integratie werkt niet correct.

Prio 4 (Low priority): Algemene ondersteuning

Omschrijving

Dit omvat functionele vragen, algemene hulp en kleine aanpassingen die de dagelijkse operaties niet verstoren.

Voorbeeld

Hoe vind ik een overzicht van openstaande facturen, een automatische actie aanmaken/aanpassen, een vraag voor nieuwe functionaliteiten analyseren.